Museu de l’Anxova i de la Sal

Museu de l'Anxova i de la Sal, L'Escala

L’Escala ha conservat, al llarg dels segles, una indústria que li ha donat fama arreu del món: la salaó d’anxoves. El Museu de l’Anxova i de la Sal mostra la història de la pesca i de la salaó de peix blau, des del segle XVI fins a l’actualitat, i ens submergeix en un temps, un patrimoni i uns coneixements únics a la costa catalana.
El Museu de l’Anxova i de la Sal a més de donar a conèixer l’evolució de la pesca i de la salaó, gestiona l’Alfolí de la Sal-Museu de l’Escala, antic magatzem reial de distribució de la sal, els Espais Víctor Català i la Casa de Pescadors de can Cinto Xuà, un dels pocs exemples de casa de pescadors que es conserven intactes a Catalunya.
Serveis: Gestió i difusió del patrimoni cultural i natural de l’Escala a través de rutes, tallers i visites culturals i literàries, sales d’exposició permanent, sala d’exposicions temporals, Sala d’audiovisuals, conferències i espectacles amb capacitat per a 75 persones. Botiga i venda de pots d’anxova, accés adaptat.

Av. Francesc Macià, 1, 17130 L'Escala
museu@lescala.cat