Museu de les Terres de l'Ebre

ebreEl Museu, inaugurat el 2011 a partir de la renovació del Museu Comarcal del Montsià, és una de les principals entitats culturals del territori pels fons que reuneix -les col·leccions d'arqueologia, etnologia i natura-, pels serveis que presta -SET (Serveis Educatius i Turístics), SAM (Servei d'Atenció als Museus), Espai Multimèdia, mediateca, etc.- i pel conjunt d'activitats públiques, tècniques i de recerca que organitza setmanalment.

El Museu i el SAM esdevenen una plataforma pública de difusió i gestió del patrimoni i, alhora, un centre de producció cultural al servei dels ciutadans de les Terres de l'Ebre i d'aquells que visiten les comarques del sud de Catalunya.

Gran Capità, 34
43870 Amposta