Desenterrant el silenci. Antoni Benaiges, el mestre que va prometre el mar

Nova exposició al Museu d'Història de Cambrils: "Desenterrant el silenci. Antoni Benaiges, el mestre que va prometre el mar", un recull de fotografies de Sergi Bernal i produïda per Santi Molera. Aquesta inauguració dóna el tret de sortida al Cicle de Memòria de Tardor “La victòria fou el silenci”. Antoni Benaiges fou un mestre de Mont-roig del Camp que l’any 1934 arriba a l’escola d’un poble de Burgos per aplicar la ‘tècnica Freinet’, una tècnica pedagògica basada en la participació dels alumnes i a publicació de les seves emocions y pensaments en quaderns escolars mitjançant les impremtes. El 2010, amb l’exhumació de una fossa comú en un paratge de Burgos, emergeix la memòria del mestre i s’inicia una investigació que descobreix una història única, emotiva i poètica més enllà de l’oceà.

Torre del Port
16/09/2017 fins 22/10/2017
Divendres d’11 a 14. Dissabtes d’11 a 14h i de 17 a 20h. Diumenges i festius d’11 a 14h.
Gratuït