Joan Fuster. Una mirada personal

joan fuster

Catàleg de l’exposició del Museu de la Mediterrània (abril de 2017) amb motiu de la commemoració del centenari del naixement d’un dels artistes torroellencs més emblemàtics del s XX. Vol donar a conèixer una selecció d’una cinquantena de les millors obres del fons familiar.

Joan Fuster. Una mirada personal proposa un recorregut per l’obra de l’artista i pels diferents estils i arts que va tocar. Indubtablement hi tenen presència les aquarel·les amb paisatges del Montgrí i del Baix Ter, inundats de colors, amb marines estartidenques desmesuradament realistes i amb escenes de la vida quotidiana, executades amb pinzellades d’autèntic geni però també hi trobem altres tècniques, com el dibuix, l’oli, l’acrílic..., i temàtiques ben diferents. L’Art que va desembocar en la seva gran creació, l’estrambotisme, concebut com un viatge a un món fantasiós i carregat de subtileses. La mostra i el catàleg exploren les incursions en altres arts com la música, l’escriptura i l’escultura que el converteixen en un autèntic artista polifacètic.

Descarrega el catàleg

Veure totes les publicacions