Museu Municipal de Nàutica del Masnou

Museu del MasnouVa néixer l'any 1962 amb el nom de Museu Històric Arqueològic, fruit de l'esforç i la iniciativa d'un grup de ciutadans entusiasmats per conservar el patrimoni històric i cultural de la vila; l'any 1990 es va acordar denominar-lo Museu Municipal de Nàutica del Masnou, perquè l'element marítim anà adquirint importància, i finalment l'any 2001 es va obrir en una nova seu.

Al Museu es conserva el patrimoni cultural de la vila i es pot veure, a l'exposició permanent, el llegat arqueològic i importants testimonis del món marítim. L'exposició està distribuïda en diferents àmbits: La mar blava, L'antiguitat; El naixement d'un poble; Les embarcacions del Masnou; La navegació; El comerç; L'herència marinera i un espai on es projecta l'audiovisual "Fem memòria. El Masnou del segle XX-XXI".

C/ de Josep Pujadas Truch, 1ª, 3ª planta (Edifici Centre)
Telèfon: 93.540.50.02
Fax: 93.540.74.46