.

Pla estratègic de comunicació

Fa 25 anys que la Xarxa de Museus Marítims de Catalana promou la salvaguarda i la protecció del patrimoni marítim, impulsa el seu estudi, contribueix a la seva difusió i sensibilitza la societat de la seva importància com a part integrant de la cultura i la història de Catalunya.
En el decurs de l’any 2022 els museus van encarregar un Pla estratègic per revisar les actuacions futures de l’estructura, sempre tenint en compte les necessitats actuals dels membres i del conjunt. Un dels objectius estratègics del Pla va ser la redacció d'un pla de comunicació.
Per aquesta raó, aquest any 2023 s’ha decidit iniciar l’elaboració d’un Pla estratègic de comunicació per determinar noves estratègies de comunicació, una definició dels canals i productes més adients per als museus i dissenyar activitats comunes de difusió.
S’ha considerat necessari acudir a la contractació externa de l’empresa especialitzada Iuris.doc, qui ha fet l’acompanyament tècnic en aquest procés, atesa la seva experiència en estratègies de comunicació en el camp del patrimoni cultural i els museus.
Aquesta actuació s'ha realitzat amb el suport del Departament de Cultura.

Logo Generalitat