Dia Internacional de Museus. 18 de maig

El Dia Internacional de Museus 2020 davant el brot del Covid-19

Després del tancament dels museus, el Dia Internacional dels Museus 2020 es torna digital. Convidem als museus de tot el món a organitzar activitats en línia al voltant d'aquest dia i celebrar amb nosaltres "Museus per la Igualtat: Diversitat i Inclusió".
Recorda compartir les teves activitats en el mapa interactiu:

mapa interactivo ICOM

Què passa amb les activitats dins els museus?
Per als museus que vulguin organitzar activitats dins els un cop finalitzat el confinament l'ICOM proposa una data alternativa: una celebració de tres dies entre el 14 de novembre, data que coincideix amb la Nit dels Museus, i el 16 de novembre, el dia del 74 aniversari de l'ICOM. Des d'ara i fins a finals de novembre, l'ICOM continuarà donant suport a tots els museus que desitgin participar en aquesta celebració global dels museus i les seves comunitats, ja sigui de manera virtual o dins els equipaments.

Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive