Patrimoni, turisme i territori

En els temps canviants que vivim, en qualsevol àmbit cal trobar sinèrgies conjuntes. Els museus no estan al marge d'aquestes tendències i molts compten amb una llarga experiència en la gestió del patrimoni que ara els posiciona de manera clara per superar els reptes del futur. El turisme intern i extern, cada cop valora molt més l'oferta cultural com un dels motius a tenir en compte alhora d'escollir la destinació. Els museus es troben, doncs, ben posicionats per esdevenir institucions útils que la pròpia ciutadania avali com a targeta de presentació de la seva identitat. (programa)

II Jornada de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana

Museu del Port de Tarragona
25 d'octubre de 2012

Intervencions dels ponents

Territori + patrimoni= turisme?
Llorenç Prats, antropòleg, Universitat de Barcelona

Nous patrimonis, nous projectes
Mercè Toldrà Dalmau, Museu del Port de Tarragona

Cultura, creativitat i innovació com a paradigma per a un turismecultural sostenible