XX Jornades de Museus i Educació: Reptes de futur

Les XX Jornades de Museus i Educació del Museu Marítim de Barcelona, estan centrades en analitzar els reptes de futur que tenen les nostres institucions pel que fa a la pràctica educativa a les institucions culturals Durant aquests més de vint anys de jornades, fires, seminaris permanents i congressos de museus i educació, hem abordat una gran diversitat de temes. El ventall, però, és amplíssim i encara tenim molts reptes per treballar, molts camins per obrir, moltes vies per on transitar...

El Pla de Museus de Catalunya 2030, que recentment ha presentat el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, n’assenyala un bon nombre. Hem utilitzat aquest Pla per estirar-ne alguns fils: la inclusió de la complexitat i la diversitat social i cultural en els nostres relats, l’actualització de les narratives des del punt de vista de gènere, la transformació de les nostres institucions en espais d’educació, de participació i debat, entre altres. Són grans reptes i treballar-los col·laborativament ens facilitarà la construcció d’itineraris.

Dates: 8 i 9 de març
LLoc: Auditori de l'MMB
Preu: 60 €
Jornades destinades a professionals de programes públics d'institucions culturals