VII Jornada de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana

Museu de la Mediterrània, Torroella de Montgrí
26/10/2017

Museus i exposicions temporals
La Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana del Museu Marítim de Barcelona organitza des de fa set anys una jornada tècnica adreçada a la comunitat de professionals del patrimoni cultural, per generar debat, en aquesta ocasió, a l’entorn de les exposicions temporals.
En aquesta jornada, que tindrà lloc al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, intercanviarem coneixements entre professionals de l'àmbit museístic per tal de conèixer bé la metodologia que utilitzen els museus per fer les seves exposicions temporals: la definició de la pròpia exposició, la seva planificació, la seva concepció, la museografia, els recursos museogràfics, criteris de sostenibilitat, la producció, el muntatge expositiu, la comunicació, o les activitats paral·leles.

La jornada és gratuïta. Podeu fer la inscripció al web del Museu Marítim de Barcelona