Parlem d’exposicions!

Els museus marítims treballen en cooperació des de fa temps amb la voluntat d'unir esforços per preservar i difondre millor el patrimoni i la cultura marítims. Aquesta és la millor manera de treballar ja que propicia l'intercanvi permanent i permet enriquir el coneixement dels professionals gràcies a les bones pràctiques i experiències dels diferents museus. Des de fa un temps la Xarxa s’ha marcat un nou objectiu: estendre aquesta cooperació més enllà del litoral. És per això que es planteja de cara a l’any vinent enllaçar museus de mar amb els de muntanya, concretament els que formen la Xarxa MMCC i la Xarxa de Museus i Equipament Patrimonials de l'Alt Pirineu i Aran.
Totes dues xarxes han acordat concebre dues jornades sobre exposicions dividida en dues parts, una que tindria lloc a Torroella de Montgrí el proper mes d’octubre de 2017, i la segona als Pirineus a març de 2018.
Properament us en donarem més informació.

torroella