Museu Municipal de Vilassar de Mar

Museu de VilassarSituat a l'edifici històric de l'arquitecte modernista Eduard Ferrés i Puig, el Museu de la Marina de Vilassar, fundat l'any 1955, mostra col·leccions datades entre els segles xvii i xx: arts de pesca, eines de mestre d'aixa, instruments per a la navegació transatlàntica, mobiliari de vaixells, objectes relacionats amb el salvament marítim i una col·lecció cartogràfica.

També s'hi pot trobar documentació sobre el tràfic d'esclaus entre els segles xvii-xix, models nàutics a escala, armament i altres objectes. Posseeix, així mateix, un arxiu tant d'imatges com documental i una galeria de capitans i oficials de màquines.

Av. Eduard Ferrés i Puig, 31
Edifici Sènia del Rellotge