DEFENSEM LA VELA!

Mobilització en mar el 27 d'abril a les 11h davant les platges de la Barceloneta!

El Museu Marítim de Barcelona s’adhereix a la mobilització organitzada en defensa de la vela catalana amb el lema “DEFENSEM LA VELA” i en pro de la modificació del Reglament General de Costes de l’Estat.

L’aplicació del nou Reglament de costes perjudica greument els clubs nàutics de platja, i conseqüentment, la pràctica de la vela i els altres esports nàutics a moltes poblacions de la costa catalana. Els clubs nàutics de platja i la pràctica dels esports nàutics constitueixen un patrimoni històric i etnològic que cal conservar i recolzar en tot el possible. La majoria d’ells son entitats més que centenàries, carismàtiques i singulars que formen part de la història i del paisatge cultural de les seves poblacions, i han contribuït a la popularització dels esports de mar i a l’estimació i respecte de l’entorn marítim.

La Federació Catalana per la Cultura i el Patrimoni Marítim i Fluvial i la Federació Catalana de Vela lideren les mobilitzacions DEFENSEM LA VELA. Si vols veure el Manifest per la modificació del Reglament General de Costes de l’Estat, el pots trobar a http://defensem.vela.cat/

Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive