Concurs Mites de mar: monstres i sirenes

VII Edició Concurs Microrelats Marítims

Del 05/02/2019 al 07/06/2019

Us animem a participar a la nova edició del concurs de microrelats, en aquesta ocasió dedicada als mites de mar. Deixeu volar la imaginació i penseu en monstres i sirenes, animals fantàstics que desperten la nostra curiositat. Els relats han de ser inèdits. hauran de tenir una extensió màxima de 150 paraules i els podeu fer en català o castellà. L'edat mínima per participar és de 10 anys.

La participació s'obrirà el dilluns 11 de febrer i finalitzarà el 5 de maig. Al blog del concurs hi trobareu les bases detallades i el formulari de participació.

El concurs està organitzat pel Museu Marítim de Barcelona amb la col·laboració de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana, amb patrocini de Casa del Libro, i la col·laboració de Seix Barral, Espasa, Destino Infantil Juvenil, Planeta, la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive