VII Jornada: Museus i exposicions temporals

jornada museus exposicions temporals

Museu de la Mediterrània, Torroella de Montgrí

26/10/2017

La Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana del Museu Marítim de Barcelona organitza des de fa set anys una jornada tècnica adreçada a la comunitat de professionals del patrimoni cultural, per generar debat, en aquesta ocasió, a l’entorn de les exposicions temporals.

En aquesta jornada, que tindrà lloc al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, intercanviarem coneixements entre professionals de l'àmbit museístic per tal de conèixer bé la metodologia que utilitzen els museus per fer les seves exposicions temporals: la definició de la pròpia exposició, la seva planificació, la seva concepció, la museografia, els recursos museogràfics, criteris de sostenibilitat, la producció, el muntatge expositiu, la comunicació, o les activitats paral·leles.

La jornada, organitzada amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, és gratuïta.

Veure el programa