V Jornada: Documentació de col·leccions

El Museu de la Pesca organitza el dia 1 d'octubre de 2015 unajornada documentacio colleccions jornada destinada a la formació i a l'actualització dels coneixements i les habilitats dels professionals dels museus i de totes aquelles persones que hi puguin estar interessades. La trobada es realitza en collaboració amb la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana.

La jornada d'enguany aborda el tema de la documentació de col•leccions. Avui en dia els usuaris tenen accés a una part d'aquests fons a través de webs especialitzades, però som conscients de la importància de la tasca de documentar bé les col•leccions, perquè és un potencial que ha d'estar a l'abast de la recerca i el coneixement.

El proper mes d'octubre experts en documentació i professionals de museus discutiran sobre maneres d'informar sobre i difondre millor el patrimoni custodiat i quines són les receptes per implicar els usuaris en aquests processos.

Lloc:

Capella del Carme.