Anem a la platja!

El Museu d'Història de Cambrils us presenta una exposició de fotografies antigues en blanc i negre produïda per la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana, de la qual el Museu d’Història de Cambrils n’és membre. Aquesta xarxa museística, encapçalada pel Museu Marítim de Barcelona, va escollir el concepte d'estiueig, amb banys de salut i el lleure vora mar, com element comú a tota la costa catalana per realitzar una exposició de fotografies antigues en blanc i negre sobre els nous usos de la costa a partir de mitjans segle XIX. Les fotografies capten com evoluciona aquest concepte de diferent manera segons els indrets, prenent importància davant el treball quotidià d'anar a la pesca o a comerciar com a úniques utilitats que havia tingut la mar fins al segle XIX. El visitant podrà contemplar una quarantena de fotografies que procedeixen de les col·leccions fotogràfiques dels propis museus de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana i dels arxius municipals de les ciutats on es troben els museus de la xarxa.

Localització : Torre del Port - Passeig Miramar, 31 43850 - Cambrils
Preu : General: 2€ ; Reduïda: 1€; Menors de 12 anys : gratuït