• AGENDA
  • Visita guiada al Museu de la Pesca

Visita guiada al Museu de la Pesca

Dissabte, 04 Maig 2019. 17:00 -  18:00 h Museu de la Pesca. Palamós

El Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània en la seva especialitat, t'ofereix una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent amb l'objectiu de viatjar plegats al passat i el present de la pesca marítima, i reflexionar també sobre el seu futur.

A través d'un pròleg audiovisual i de 5 àmbits, la visita descobrirà diferents aspectes  de l'activitat i de l'ofici - algunes d'ells força desconeguts per la societat  -, des del seu orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre altres temes apassionants.

La visita mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13402/visita-guiada-al-museu-de-la-pesca.html?Itemid=1

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: