• Show-cooking de cuina marinera tradicional

Show-cooking de cuina marinera tradicional

Divendres, 12 Abril 2019. 20:00 -  22:00 h Museu de la Pesca. Palamós

L'Espai del Peix us proposa viure una nova experiència gastronòmica per descobrir els productes pesquers de la llotja de Palamós a través de la cuina marinera tradicional.

L'activitat es composa d'una demostració de cuina en directe i la posterior degustació de diferents plats de peix, tot seguint receptes tradicionals d'arrel pescadora. L'objectiu és donar a conèixer una cuina popular, senzilla i econòmica i donar valor als productes pesquers del territori  menys coneguts ni cotitzats, pero igualment saborosos i nutritius.

Tota la sessió s'acompanya de vi DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.

L'Espai del Peix us anima a viure una experiència gastronòmica única i autèntica amb el patrimoni gastronòmic de la Costa Brava, en el marc incomparable del moll pesquer i vistes extraordinàries a la badia Palamós.
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13239/show-cooking-de-cuina-marinera-tradicional.html?Itemid=1

Lloc: Espai del Peix
Més informació: 20 €. Pagament a la recepció del Museu de la Pesca 30' abans de començar l'activitat. Un cop iniciada no es permetrà l'entrada.