Sessió de "Cluedo" al Museu de la Pesca

Dimarts, 16 Abril 2019. 18:00 -  19:30 h Museu de la Pesca. Palamós

Nou cas per resoldre!

Busquem equips de 3 o 4 investigadors d’entre 13 i 30 anys per ajudar a resoldre un crim ocorregut al Museu de la Pesca. Els participants hauran de buscar proves per tota l'exposició permanent del museu, interrogar els sospitosos i trobar pistes per descobrir el culpable. Tot, en menys d’una hora!

Creus que tu i el teu equip ho aconseguireu resoldre? Apunta’t, vine i juga! Gratuït però places limitades, no t’encantis!

Activitat inspirada en el famós Cluedo, joc de tauler on els participants han de resoldre un crim fictici usant la seva capacitat de deducció: s'ha comès un assassinat i se n'ha d'esbrinar l'autor, l'arma i l'habitació on ha passat.

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Gratuït
Més informació: Inscripció prèvia a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., equips de màxim 4 persones a partir de 13 anys indicant noms i cognoms dels membres.

Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive