El Museu arribarà a les 500 exposicions durant el mes de maig

El Museu de les Terres de l’Ebre arribarà en el proper mes de maig a les 500 exposicions des de la seva inauguració l’any 1984. D’aquestes exposicions, 212 s’han realitzat a Amposta, on té la seu principal, i 288 fora de la capital del Montsià.

El Museu de les Terres de l’Ebre produeix anualment, directament o amb col·laboració amb d’altres entitats, exposicions que valoren i donen a conèixer elements destacats del medi natural, de la història i del patrimoni col·lectiu de les Terres de l’Ebre.

Aquestes mostres s’exposen al Museu de les Terres de l’Ebre de manera temporal i, després, es posen a disposició dels ens que les sol·liciten, estiguin o no inclosos dintre dels municipis que formen part del Consorci, permetent de forma continua i descentralitzada que un major nombre de població s’apropi al coneixement del territori i de la cultura.

Calendari d'exposicions