Nou número de la col·lecció Estudis: La marina mercante de vapor en Barcelona (1834-1914)

L'MMB acaba de publicar el número 24 de la col·lecció Estudis: La marina mercante de vapor en Barcelona (1834-1914) de Martín Rodrigo y Alharilla. L'obra ofereix una visió de conjunt de la trajectòria de la marina mercant a la capital catalana, des de la botadura del primer buc de vapor matriculat a Barcelona, fins a l'esclat de la Gran Guerra, el 1914.

La col·lecció Estudis de l'MMB agrupa treballs sobre història i cultura marítima i dóna difusió a treballs d'investigació i monografies sovint de caire local. La col·lecció permet donar sortida a treballs acadèmics de difusió limitada i també publicar els treballs guanyadors del Premi de Recerca Josep Ricart i Giralt.

12/12/2017

Calendari d'exposicions