Drassana. Revista del Museu Marítim de Barcelona

Ha sortit publicat el número 22 de la revista Drassana del Museu Marítim de Barcelona. Està dedicat a la Secció de Patrimoni, a la documentació sobre vaixells i navegació i a la Secció de Manuscrits de la Biblioteca de Catalunya.

Entre els articles, destaca el reportatge de Carlos Martínez Shaw sobre "la historia marítima de los tiempos modernos. Una historia total del mar y sus orillas".

Molt interessant també l'apartat dedicat a la pesca amb un recull de memòries del món pesquer i altres temes d'actualitat.

En aquest número trobarem a més un resum de la IV Mediterranean Maritime History Network Conference que es va celebra a Barcelona el 7, 8 i 9 de maig de 2014.

Per últim, un petit apunt del nostre projecte: Veus de la Mar. Els pescadors de Barcelona i unes quantes ressenyes que poden ser d'interès.

167 pàgines