XIV Trobada etnològica marítima

L'MMB ha organitzat la catorzena edició de la Trobada d'Etnologia Marítima, adreçada a totes aquelles persones interessades en l'Etnologia Marítima. Com en les anteriors ocasions, us proposem una reunió d'intercanvi d'experiències i iniciatives a l'entorn de la recerca en aquest camp.

En aquesta ocasió en Toni Cartes, col·laborador tècnic del Museu de les Terres de l'Ebre i del Museu de la Mar de l'Ebre, ens presentarà la recerca que va dur a terme juntament amb l'Elena Juncosa: Pescadors i mariners als Alfacs: Inventari de fons etnològics per al Museu de la Mar del l'Ebre. Una recerca amb una aplicació directa en un projecte museogràfic.

Data: 10 de desembre
Hora: 17 h