Nou impuls a la patrimonialització de l’embarcació Teresa del Museu d’Història de Cambrils

L'Ajuntament de Cambrils i el Club Nàutic de Cambrils han arribat a un acord de col·laboració en l'àmbit de la cultura i el patrimoni marítim local dins el marc del conveni bilateral vigent des de l'any 2010. Un dels objectius principals del document signat el passat 14 d'abril, és la implicació, a partir d'ara, del Museu d'Història de Cambrils en el Comitè Organitzador de la Fira Marítima de la Costa Daurada gestionada a partir d'enguany, pel Club Nàutic Cambrils. Aquest per la seva part, s'implicarà a partir d'ara, en la patrimonialització de l'embarcació Teresa, propietat del Museu i amb el projecte de restauració redactat pel Museu Marítim de Barcelona. L'acord ja permetrà que, durant la VII Fira Marítima dels propers 16 a 18 de maig, la Teresa llueixi una nova imatge, gràcies als treballs de manteniment en curs que el Club Nàutic hi realitza.

Cal recordar que el quillat Teresa és un dels darrers testimonis de les embarcacions de transició de la vela al motor, fetes durant la II República a Cambrils i dedicades a la pesca de l'arrossegament.