Museu de la Cuina de la Costa Catalana: nou membre de la Xarxa

El 8 de febrer va tenir lloc la signatura del conveni entre el Consorci de les Drassanes Reials i el Museu Marítim de Barcelona i l’Ajuntament de Tossa de Mar, per tal d’incorporar el Museu de la Cuina de la Costa Catalana a la nostra Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana.

El Museu, ubicat a Can Ganga, se centra en tres iniciatives:

- Una proposta interpretativa per a donar a conèixer una masia de marina del s. XVI del barri de pescadors de Sa Roqueta, a Tossa de Mar.

- Un futur museu sobre la cuina de la costa catalana, des de Salses a les Cases d'Alcanar, amb una mirada especial al territori històric de Selva i la Costa Brava.

- Un hub interuniversitari d’I+D, formació i desenvolupament de projectes de cultura, gastronomia i turisme anomenat TossaLab.

Tots els museus que formen part de la Xarxa donen la benvinguda a aquest nou membre!

09/02/2017