• Visita guiada al castell de Sant Esteve de la Fosca

Visita guiada al castell de Sant Esteve de la Fosca

Diumenge, 26 Maig 2019. 12:00 -  13:00 h Museu de la Pesca. Palamós

Visita guiada a un dels emblemes de la vila de Palamós, recentment consolidat i restaurat en el marc del programa Romànic Obert. El castell de Sant Esteve de Mar se situa en un indret privilegiat sobre la platja de la Fosca, amb vistes extraordinàries a la façana marítima de la vila de Palamós.

La visita recupera la història del castell des dels seus orígens, s'interpreta la seva estructura a partir de les restes consolidades, es relacionen les diferents funcions que va complir i s'explica la vida quotidiana dels seus residents. Alhora, s’emmarca la importància de Sant Esteve en l’origen de la vila de Palamós, quan el rei Pere II el Gran el 1277 el va comprar per fundar al territori un port per als seus vaixells.
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13412/visita-guiada-al-castell-de-sant-esteve-de-la-fosca.html?Itemid=1

Lloc: Castell de Sant Esteve de Mar, La Fosca.
Més informació: Gratuït. Places limitades. Necessària inscripció prèvia