• AGENDA
  • Visita guiada a les 'Barques del Peix'

Visita guiada a les 'Barques del Peix'

Dissabte, 25 Maig 2019. 12:00 -  13:30 h Museu de la Pesca. Palamós

Des que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors treballen intensament per portar el peix en terra. Moltes feines a bord, tanmateix, són desconegudes per molta gent. Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió surant del Museu de la Pesca, volem descobrir l'ofici de pescador, tot recorrent els diferents espais de treball de dues embarcacions professionals: La "Gacela" i la "Estrella Polar".

Coneixerem les principals tècniques emprades pels pescadors catalans, les característiques de cada embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valorar, en definitiva, la seva feina diària.
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13409/visita-guiada-a-les-barques-del-peix.html?Itemid=1

Lloc: Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. Palamós
Preu: