• Taller de cuina del peix per a famílies

Taller de cuina del peix per a famílies

Dissabte, 25 Maig 2019. 12:00 -  13:30 h Museu de la Pesca. Palamós

Aprofita l'oportunitat de cuinar en família a l'Espai del Peix!

Accepta el repte i participa en l'elaboració, pas a pas, de diferents plats amb peix de temporada de la llotja de Palamós. Sota la direcció dels cuiners de l'equipament, identificarem i netejarem el peix, aprendrem plegats les tècniques de la cuina tradicional, els seus processos i elaboracions i i alguns dels secrets de la gent de mar.

Grans i petits ens endisarem en una cuina suculenta, saborosa i econòmica, i, sobretot, passarem una estona molt divertida i emocionant en família.
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13411/taller-de-cuina-del-peix-per-a-families.html?Itemid=1

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
Més informació: General: 10 €. Menors acompanyats d'un adult: 2,5 €. Gratuït pels menors amb el carnet del Super3. Reserves i recollida de tiquets al Museu de la Pesca.