• Visita guiada a l'exposició "Navegants d'aiguamolls. 2000 anys de secrets enfonsats"

Dissabte, 18 Maig 2019. 17:00 -  18:00 h Museu de la Pesca. Palamós

"Navegants d'aiguamolls. 2000 anys de secrets enfonsats", produïda pel Museu d'Arqueologia de Catalunya, és una exposició adreçada a un públic familiar que explica de manera didàctica, rigorosa i entenedora com es construïen, navegaven i propulsaven els vaixells d'ara fa 2.000 anys: les característiques de la navegació i el comerç antics, i les innovacions tècniques, les característiques de la navegació i el comerç antics, i les innovacions tècniques aplicades en el disseny d’aquests vaixells que transitaven tant per un medi lacunar comal llarg de la costa.

Aquesta visita guiada a l'exposició recorrerà els espais que ocupa aquesta mostra: la Capella del Carme, on trobarem una antiga embarcació de 9 metres d'eslora, i sala d'exposicions temporals del Museu de la Pesca.

Organitza: Museu d’Arqueologia de Catalunya – Ullastret i Museu de la Pesca
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13407/visita-guiada-a-l-exposicio-navegants-d-aiguamolls-2000-anys-de-secrets-enfonsats.html?Itemid=1

Lloc: Capella del Carme. C/Mossèn Miquel Costa, 25. Palamós
Més informació: Gratuït. Places limitades. Cal reserva prèvia.