• Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

Diumenge, 12 Maig 2019. 10:00 -  20:00 h Museu de la Pesca. Palamós

La tretzena edició del Festival Mariner Palamós Terra de Mar serà la gran festa del patrimoni marítim de la Costa Brava: vaixells tradicionals, navegació, activitats en terra, gastronomia, jocs infantils, natació, proves i espectacles de carrer, entre moltes altres.

Serà sobretot un cap de setmana per navegar pel litoral de Palamós i la seva badia a bord de dos grans catamarans. Podras pujar-hi tantes vegades com vulguis!

Una oportunitat per divertir-se i aprendre en família, amb propostes per a petits i grans, tastar la cuina marinera, conèixer el món dels vaixells, saber com es pesca la gamba, passejar pel port, comprar al mercat tradicional... Un cap de setmana ben mariner!

Consulteu el programa complert del festival a terrademar.cat
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13405/palamos-terra-de-mar-festival-mariner-de-la-costa-brava.html?Itemid=1

Lloc: Moll Pesquer, 17230 Palamós
Més informació: Activitats gratuïtes i amb la polsera de col·laborador (4 €). Consulteu el programa del festival.