• Visita guiada al claustre del Mas del Vent

Visita guiada al claustre del Mas del Vent

Dissabte, 04 Maig 2019. 12:00 -  13:30 h Museu de la Pesca. Palamós

Visita guiada per descobrir els elements arquitectònics i artístics més destacats de la finca del Mas del Vent, espai singular de la vila de Palamós. Es donaran les claus per interpretar el claustre "romànic" i el seu origen controvertit, així com el mas i la torre de defensa – declarats Bé Cultural d’Interès Nacional.

La visita inclou un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc amb una copa de vi.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós.

Organitza Focus Engelhorn amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palamós
This event was imported from: https://museudelapesca.org/component/jevents/detalldelevent/13401/visita-guiada-al-claustre-del-mas-del-vent.html?Itemid=1

Lloc: Es concretarà en fer el pagament de la visita.
Més informació: 20€ adults. 10€ menors de 16 anys. Places limitades.