• Primer diumenge de mes a l'Espai Far

Primer diumenge de mes a l'Espai Far

Diumenge, 04 Octubre 2020. 10:00 -  14:00 h Espai Far, Vilanova i la Geltrú

Cada primer diumenge de mes, entrada gratuïta de 10 a 14 h. A les 10,30 i a les 11,30 h visita comentada a les col·leccions dels museus.

Visita guiada als diferents àmbits de l'Espai Far de Vilanova i la Geltrú.

Gaudiu de l'oportunitat de conèixer el món mariner, la història del comerç ultramarí i les diverses tècniques de pesca. Podreu descobrir el bot de salvament de nàufrags Víctor Rojas, una embarcació emblemàtica per a la gent de la platja de Vilanova i la Geltrú.

La visita es completa amb un recorregut per les col·leccions del Museu de Curiositats Marineres Roig Toqués on es rememora la famosa Carpa Juanita que bevia a porró i menjava en cullereta.

640x480okESPAIFAR

Lloc: Espai Far, Pujada del far de Sant Cristòfol, 2. Vilanova i la Geltrú (08800). Barcelona
Preu: Activitat gratuïta amb reserva prèvia
Més informació: www.espaifarvng.cat